PIEGĀDES NOTEIKUMI

Piegāde uz Omniva pakomātu

Piegāde uz Omniva pakomātu ir iespējama pasūtījuma brīdī veicot piegādes izdevumu priekšapmaksu. Apstiprinot pasūtījumu, norādīt precīzu piegādes pakomāta adresi. Uz Pircēja norādīto telefonu tiks nosūtīts pakomāta atvēršanas kods. Sūtījuma uzglabāšanas ilgumu pakomātā nosaka piegādātājs. Ja līdz glabāšanas termiņa beigām sūtījums netiks izņemts, tas tiks nosūtīts Pārdevējam.  

 Piegāde uz DPD Pickup paku skapi vai Pickup paku bodi

Piegāde uz DPD Pickup paku skapi vai Pickup paku bodi ir iespējama pasūtījuma brīdī veicot piegādes izdevumu priekšapmaksu. Apstiprinot pasūtījumu, norādīt precīzu piegādes punkta adresi. Uz Pircēja norādīto telefonu tiks nosūtīts pakomāta atvēršanas/pakas saņemšanas kods. Saņemot sūtījumu Pickup paku bodē jāuzrāda personu apliecinošs dokuments vai jānosauc PIN kods. Sūtījuma uzglabāšanas ilgumu pakomātā nosaka piegādātājs. Ja līdz glabāšanas termiņa beigām sūtījums netiks izņemts, tas tiks nosūtīts Pārdevējam.  

 Piegāde uz Pircēja norādīto adresi ar kurjeru. 

Piegāde ar kurjeru iespējama īpašos gadījumos, individuāli vienojoties ar interneta veikalu. Noformējot pasūtījumu, obligāti jānorāda tālruņa numurs, lai kurjers var sazināties par pasūtījuma piegādes detaļām (piegādes laiks, adrese). Ja kurjeram nebūs iespējams sazvanīt norādīto tālruņa numuru vai sastapt Pircēju norādītajā adresē, Pircējam jāinformē Interneta veikals par citu vēlamo piegādes laiku. Sūtījuma atkārtota piegāde ir maksas pakalpojums.

Saņemšana klātienē. 

Noformējot pasūtījumu, obligāti jānorāda, ka Pircējs saņems  preces  personīgi (uzrādot pasi vai ID karti) Jēkabpilī, Jaunā ielā 16, salonā DENO, iepriekš vienojoties par  konkrētu saņemšanas laiku pa T: 25412858. Pircējam jānorāda tālruņa numurs un/vai e-pasts saziņai par pasūtījuma saņemšanas precizēšanu.


UZMANĪBU! Saņemot pasūtījuma apstiprinājumu, lūdzam rūpīgi pārbaudīt norādīto informāciju. Saņemšanas adreses/piegādes veida maiņa pēc sūtījuma izsūtīšanas ir maksas pakalpojums (maksa par piegādi atkarīga no jaunā izvēlētā piegādes veida).

Saņemot preci, pirms pavadzīmes parakstīšanas Pircējam ir pienākums vizuāli novērtēt preces ārējo iepakojumu kurjera klātbūtnē - redzami iepakojuma vai preces vizuāli defekti. Ja tiek atklāti defekti, Pircējam ir tiesības attiekties pieņemt preci un par minēto faktu nekavējoties informēt pārdevēju, lai varētu iespējams ātrākajā termiņā veikt bojātās preces apmaiņu.

Saņemot saspiestu, saplēstu, slapju vai kā citādi bojātu paku pakomātā, Pircēja pienākums ir nofotografēt to saņemšanas brīdī pie pakomāta (redzams foto attēlā) un 3 stundu laikā nosūtīt Pārdevējam. Ja atverot sūtīšanas iepakojumu, prece ir bojāta, to apliecinošs foto jānosūta pārdevējam 24 stundu laikā no preces saņemšanas. Pēc minētajiem termiņiem pretenzijas par transportēšanas laikā bojātu sūtījumu netiek pieņemtas. 

0
 .